Osnova témat
-
-
Prostudujte prosím kapitolu 2 a vypracujte písemně odpovědi na otázky, které najdete za ní. Úkol nahrajte na e-learning níže.
-
Otevřené: neděle, 3. března 2024, 00.00Termín: úterý, 12. března 2024, 23.59
-
2.3 MB Dokument PDF
Z těchto skript doporučuji k prostudování kapitoly Rozvoj klíčových kompetencí v neformálním vzdělávání (Dana Kasperová), Konstruktivistická koncepce vzdělávání jako teoretický základ pro tvorbu programů v neformálním vzdělávání (Jitka Novotová) a Vývoj jedince jako celoživotní proces (Simona Kiryková). Všechny vám budou užitečné k přípravě k zápočtovému testu i tvorbě programů.
-
Zde najdete mnoho materiálů k programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení - časopis Kritické listy, ukázky lekcí a další metodické materiály.
-
-
Metodické materiály z neziskové organizace TEREZA k badatelsky orientované výuce (BOV) byly financovány z projektu EU, a je tedy možné je bezplatně šířit mezi zájemce.
BOV je založeno na sociokonstruktivistickém modelu výuky a fázích Evokace - Uvědomění - Reflexe.
-
Zde najdete pracovní listy ke kroku 1 badatelského cyklu k lekcím z Bádálků.
-
Zde najdete pracovní listy ke kroku 2 badatelského cyklu k lekcím z Bádálků.
-
Zde najdete pracovní listy ke kroku 3 badatelského cyklu k lekcím z Bádálků.
-
Zde najdete pracovní listy ke kroku 4 badatelského cyklu k lekcím z Bádálků.
-
Zde najdete obrázek badatelského cyklu s myškami, listy k badatelskému deníku a list s přehledem, co se žák učí, když bádá (materiály k Bádálkům).
-
Otevřené: středa, 10. dubna 2024, 00.00Termín: pátek, 19. dubna 2024, 23.59
Sem prosím nahrajte vyplněný pracovní list.
-
-
-
Prostudujte kapitolu 7. Vybrané metody kritického myšlení a využijte poznatků při tvorbě vlastního edukačního programu.
-
-
-
-
Tyto přípravy jsou studentek ze 2. ročníku pro praxi PX2-P. Byly realizovány ve školní družině ZŠ Ostašov.
-
-
-
-
-
-
-