Osnova témat
-
Nové možnosti rozvoje vzdělávání na Technické univerzitě v Liberci
Specifický cíl A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning
NPO_TUL_MSMT-16598/2022KHT/IMA: Inovativní marketing a řízení prodeje
Anotace předmětu: Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu, definování a realizace inovativního marketingu a jeho úspěšné využití na úrovni marketingového mixu. Metody, jak optimálně řídit inovativní proces. Integrovaná strategie marketingové komunikace, řízení marketingových kanálů. Rozvoj kreativního myšlení především v přístupu k marketingové strategii se schopností rozvinout kreativní potenciál a využít jej při plánování marketingových aktivit. Systém řízení prodeje založený na řízení prostřednictvím cílu, přítomnosti a na řízení aktivit. Vyučující: Ing. Roman Knížek, Ph.D., MBA -