Osnova témat

  • KHT/IMA

    Nové možnosti rozvoje vzdělávání na Technické univerzitě v Liberci
    Specifický cíl A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning
    NPO_TUL_MSMT-16598/2022

    KHT/IMA:  Inovativní marketing a řízení prodeje 

    Anotace předmětu: Techniky pro úspěšné zavedení inovativního marketingu, definování a realizace inovativního marketingu a jeho úspěšné využití na úrovni marketingového mixu. Metody, jak optimálně řídit inovativní proces. Integrovaná strategie marketingové komunikace, řízení marketingových kanálů. Rozvoj kreativního myšlení především v přístupu k marketingové strategii se schopností rozvinout kreativní potenciál a využít jej při plánování marketingových aktivit. Systém řízení prodeje založený na řízení prostřednictvím cílu, přítomnosti a na řízení aktivit.
    Vyučující: Ing. Roman Knížek, Ph.D., MBA
  • Studijní materiály