Osnova témat

  • Úvod

    Rozsah přímé výuky: 20 hodin

    Rozsah domácí práce: 190 hodin

    Vyučující: Liana Hotařová

    Kontakt: liana.hotarova@tul.cz

    Podmínky zápočtu a zkoušky: Vypracování a včasné odevzdání všech úkolů, učást na kontaktních hodinách, napsat průbežné dva testy alespoň na 65% a napsat zápočtový test na minimálně 65%. Předmět je zakončen ústní zkouškou, která ověří, že studenti zvládli základy jazyka a stávají se středně pokročilými uživateli. Tato zkouška prověří všechny čtyři základní dovednosti a tím zaručí schopnost studentů studovat odborné předměty vyšších ročníků převážně ve španělštině.

    Úkoly pro samostatnou práci: Vypracovat zadané úkoly v průběhu semestru (poslechy, eseje, gramatická cvičení) a odevzdat je včas vyučujícímu.

    Popis: Předmět pokračuje v intenzivním jazykovém kurzu, jehož cílem je dosažení rozvinuté úrovně A2 až prahové úrovně B1 na konci druhého semestru. Na cvičeních jsou aktivně procvičovány základní komunikační dovednosti a jejich použití. Teoretické zvládnutí gramatického systému pomáhá studentům při komunikaci, i když aplikace gramatiky ještě není dokonalá. Studenti jsou schopni komunikovat o komplikovanějších tématech a vyjadřovat přiměřeně plynule své názory. V textu jsou schopni vyhledávat potřebné informace, což jim umožní studium jednoduchých odborných textů ve vyšších ročnících. Studenti rozumí mluvené řeči, pokud není příliš rychlá a obtížné výrazy jsou vysvětleny. 


    Základní literatura:

    CORPAS, Jaime – GARMENDIA, Agustin – SORIANO, Carmen. 2013. Aula Internacional 2. Barcelona: Difusión, ISBN 978-84-1564-010-3.


  • Téma 1

    Los presentes regulares e irregulares. Sentimientos (me siento ridículo/a, seguro/a, etc.), actividades para aprender idiomas


  • Téma 2

  • Téma 3

  • Téma 4

  • Téma 5

  • Téma 6

  • Téma 7

  • Téma 8

  • Téma 9

  • Téma 10

  • Téma 11

  • Téma 12

  • Téma 13

  • Téma 14