Osnova témat
-
-
Zde se dozvíte informace týkající se přihlášení k elearningu včetně problémů, které mohou nastat a jak je řešit. Téma je určeno pro vyučující, studenty i externí spolupracovníky.
-
25.9 MB Videosoubor (MP4) Nahráno 21.09.2022 05:07
Video popisuje správný aktualizovaný postup přihlašování .
-
-
Zde naleznete informace určené pro pedagogy a vysvětlující, jak vytvořit kurz, případně se zapsat do již existujícího:
- Vazba mezi elearningem a STAGem
- Co dělat, když nevídím svůj předmět a chci jej vytvořit
- Co dělat, když předmět již existuje a já se do něj nemohu zapsat
Nejčastějším problémem je, že učitel buď nevidí svůj předmět a nebo se do něj nemůže sám zapsat. Zde je řešení (snímek z Nástěnky, kam se každý dostane hned po přihlášení ), případně si pusťte níže publikované video.
-
41.3 MB Videosoubor (MP4) Nahráno 19.03.2020 13:45
-
Zde naleznete informace určené pro studenty a vysvětlující, jak se zapsat do již existujícího kurzu:
- Vazba mezi elearningem a STAGem
- Co dělat, když předmět již existuje a já se do něj nemohu zapsat
- Co dělat, když nevídím svůj předmět
Nejčastějším problémem je, že student buď nevidí svůj předmět a nebo se do něj nemůže sám zapsat. Zde je řešení (snímek z Nástěnky, kam se každý dostane hned po přihlášení ), případně si pusťte níže publikované video.
-
14.4 MB Videosoubor (MP4) Nahráno 19.03.2020 14:08
-
Toto téma je zaměřeno na situaci, kdy se student či pedagog nemůže sám zapsat do kurzu a je na učiteli daného kurzu, aby jej zapsal ručně. Videonávod se zabývá situacemi:
- Ruční zápis účastníka, který má účet v LIANE, ale nelze jej zapsat přes STAG
- Ruční zápis účastníka, který nemá účet v LIANE ani není v předmětu zapsán ve STAGu (zpravidla Erasmus, externisti aj)
- Nemohu daného uživatele na elearningu vůbec najít
-
Jednotlivé e-opory v rámci kurzu je možné zpřístupnit pouze některým účastníkům. Následující video Vám vysvětlí, jak pracovat se skupinami v rámci kurzu. Dozvíte se:
- Co to jsou skupiny
- jak se vytváří, upravují a jak do nich přidat studenty
- Jak zpřístupnit jednotlivé materiály nebo celé sekce kurzu pouze určeným skupinám
Více v následujícím videu -
Cíl: Naučit se vytvářet úkoly, umožňující například odevzdávání souborů, posílání online textů či zadávání offline činnosti(činnost,vyžadující jiné prostředky než ty, které umožňuje prostředí elearningu).
Klíčová slova: úkol, nahrávání souborů, online text, offline činnost
Požadavky: orientace v prostředí elearningového portálu
-
-
1.2 MB Dokument PDF Nahráno 26.03.2020 21:30
Tato prezentace byla v minulosti vytvořena pro potřeby školení v úzkém kroužku milých kolegyň z KCJ na EF.
Obsahově je naprosto v pořádku, leč místy se nese v lehce frivolním tónu, za což se preventivně omlouvám všem, kterým by mé podání připadala nevhodné pro akademickou půdu :-)
-
-
Toto téma je věnováno situaci, kdy potebujeme importovat některé materiály z jiného kurzu do kurzu stávajícího
-
Cíl: Vytváření asociací mezi hlavním a souvisejícími kurzy, představena bude možnost publikovat e-content pouze jednou v hlavním kurzu a zpřístupnit jej i studentům kurzů s totožnou náplní výuky
Klíčová slova: Asociace kurzů, sdílení výukového obsahu
Požadavky: nejsou
-
-
226.5 KB Dokument PDF Nahráno 26.03.2020 21:23
Tato prezentace byla v minulosti vytvořena pro potřeby školení v úzkém kroužku milých kolegyň z KCJ na EF.
Obsahově je naprosto v pořádku, leč místy se nese v lehce frivolním tónu, za což se preventivně omlouvám všem, kterým by mé podání připadala nevhodné pro akademickou půdu :-)
-
-
Cíl: Naučit se vytvářet slovník, který slouží k rychlému vyhledávání pojmů. Pedagog získá možnost vytvářet a udržovat online seznam pojmů, zkratek a symbolů. Dále se naučí vytvářet lokální slovníky k jednotlivým tématům a globální slovník celého kurzu. Osvojí si kopírování pojmů z lokálního slovníku do globálního.
Klíčová slova: Slovník, glosary, zkratky, symboly
Požadavky: orientace v prostředí ALS
-
Cíl: naučit se přidávat, upravovat a vyhodnocovat Dotazník, Fórum a Anketu
Klíčová slova: dotazník, fórum, anketa
Požadavky: orientace v prostředí elearningového portálu
-
-