2018/19
Obraz kursu KMG/CER1 - Cestovní ruch (2018)
2018/19
Předmět charakterizuje úlohu cestovního ruchu v národním hospodářství a rozvoji regionů, vývoj cestovního ruchu a základní podmínky jeho rozvoje. Důraz je kladen na rozdíly v marketingu výrobků a služeb. Součásti předmětu je taky racionální obraz o tom, jak působí marketing v odvětví marketingu pohostinství a cestovního ruchu.
Obraz kursu KMG/EUMO - EU a mezinárodní obchod (2018)
2018/19
Předmět má za úkol seznámit studenty se základními ekonomickými otázkami EU, zejména v oblasti jednotného vnitřního trhu a vnějších ekonomických vztahů.
Obraz kursu KMG/EVS - Etika ve veřejné správě (2018)
2018/19

Cílem předmětu je poukázat na význam etiky pro pracovníky veřejné správy, seznámit studenty se základními pojmy, historií etiky a teoriemi, stimulovat studenty k uvažování o etických problémech, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti v souvislosti s rozhodováním a řešením problémů ve veřejné správě vzhledem k etickým kritériím a přispět tak k formování etických hodnot jednotlivce.

Obraz kursu KMG/FKO - Firemní komunikace (2018)
2018/19
Předmět seznamuje studenty s firemní komunikací. Podrobněji přibližuje vnitrofiremní komunikaci, firemní identitu a image, firemní kulturu. Dále vysvětluje komunikaci se zákazníky, úlohu značky, public relations, komunikaci na průmyslových i na mezinárodních trzích.
Obraz kursu KMG/FKO-A - Firemní komunikace (2018)
2018/19
Předmět seznamuje studenty s firemní komunikací. Podrobněji přibližuje vnitrofiremní komunikaci, firemní identitu a image, firemní kulturu. Dále vysvětluje komunikaci se zákazníky, úlohu značky, public relations, komunikaci na průmyslových i na mezinárodních trzích.
Obraz kursu KMG/HZA - Hodnota zákazníka (2018)
2018/19
Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem hodnoty zákazníka jako nástrojem konkurenční výhody firem a marketingového strategického řízení, poukázat na přínos a využití hodnoty zákazníka v oblasti služeb, seznámit studenty s koncepcí, modely a hlavními atributy hodnoty zákazníka, způsobem měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků a poukázat na její uplatnění v procesu řízení vztahů se zákazníky v sektoru služeb.
Obraz kursu KMG/MKG-E - Marketing (2018)
2018/19
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
Obraz kursu KMG/MKO1 - Marketingová komunikace (2018)
2018/19
Předmět přibližuje studentům podrobněji jednotlivé formy marketingové komunikace firmy: reklamu, osobní prodej, vztahy s veřejností, podporu prodeje, přímý marketing, výstavnictví a sponzoring.
Obraz kursu KMG/MVA - Marketingový výzkum a analýza dat (2018)
2018/19
Předmět prezentuje problematiku marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku. Podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jeho jednotlivé etapy, seznamuje s postupem a se statistickými metodami vyhodnocování dat.
Obraz kursu KMG/MVT - Marketingový výzkum pro textilní průmysl (2018)
2018/19
Předmět vysvětluje pojem marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku, podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu
Obraz kursu KMG/MVZ - Marketingový výzkum (2018)
2018/19
Předmět vysvětluje pojem marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku, podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu
Obraz kursu KMG/MVZ-A - Marketing Research (2018)
2018/19

Předmět vysvětluje pojem marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku, podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu

Obraz kursu KMG/MVZ-E - Marketing Research (2018)
2018/19
Předmět vysvětluje pojem marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku, podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu
Obraz kursu KMG/MZMG - Mezinárodní marketing (2018)
2018/19
Cílem předmětu je pochopit postupy, které umožní firmě být úspěšnou na mezinárodních trzích
Obraz kursu KMG/MZN - Marketing značky (2018)
2018/19
Předmět seznamuje studenty s významem budování značky v marketingové strategii firmy. Představeny jsou metody měření hodnoty značky a strategie jejího úspěšného budování.
Obraz kursu KMG/OMS - Online marketing a sociální sítě (2018)
2018/19
Cílem předmětu je seznámit studenty s nástroji internetového marketingu, online marketingem, webovými stránkami, online vyhledávači a sociálními médii, která je možno použít pro účely marketingu, se strategiemi online marketingové komunikace a metodami měření spokojenosti a loajality zákazníků na internetu.
Obraz kursu KMG/PEE - Podnikatelská etika v Evropském kontextu (2018)
2018/19

Cílem předmětu je poukázat na význam etiky pro management a podnikání, seznámit studenty s historií a obsahem podnikatelské etiky, seznámit je se základními pojmy, historií etiky a teoriemi, stimulovat studenty k uvažování o etických problémech, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti pro rozhodování a řešení problémů vzhledem k etickým kritériím a přispět k formování etických hodnot jednotlivce.

Obraz kursu KMG/PEE-A - Podnikatelská etika v Evropském kontextu (2018)
2018/19
Poukázat na význam etiky pro management a podnikání, seznámit studenty s historií a obsahem podnikatelské etiky, obeznámit je se základními pojmy, historií etiky a teoriemi, stimulovat studenty k uvažování o etických problémech, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti pro rozhodování a řešení problémů vzhledem k etickým kritériím a přispět k formování etických hodnot jednotlivce.
Obraz kursu KMG/REK - Reklama (2018)
2018/19
Předmět seznamuje se základními reklamními strategiemi, tvorbou reklamního rozpočtu, reklamními médii a prací reklamních a mediálních agentur. Určení plánů, cílů, metod výběru reklamních médií, stanovení rozpočtu na reklamu a hodnocení účinnosti reklamy.
Obraz kursu KMG/RM - Regionální marketing (2018)
2018/19
Cílem předmětu je vysvětlit možnosti využití marketingu pro regionální rozvoj. Kurz objasňuje marketingové prostředí měst a obcí a vymezuje základní nástroje marketingové analýzy.Vysvětluje používání marketingového mixu, uvádí postupy a metody vytváření strategie municipalit a jejich komunikaci se spotřebiteli produktu municipality.