Kursbild KMG/CR - Cestovní ruch (2020)
2020/21
Předmět charakterizuje úlohu cestovního ruchu v národním hospodářství a rozvoji regionů, vývoj cestovního ruchu a základní podmínky jeho rozvoje. Důraz je kladen na rozdíly v marketingu výrobků a služeb. Součásti předmětu je taky racionální obraz o tom, jak působí marketing v odvětví marketingu pohostinství a cestovního ruchu.
Kursbild KMG/EUM-E - EU and International Trade (2020)
2020/21
Předmět má za úkol seznámit studenty se základními ekonomickými otázkami EU, zejména v oblasti jednotného vnitřního trhu a vnějších ek. vztahů.
Kursbild KMG/EUMO - EU a mezinárodní obchod (2020)
2020/21
Předmět má za úkol seznámit studenty se základními ekonomickými otázkami EU, zejména v oblasti jednotného vnitřního trhu a vnějších ekonomických vztahů.
Kursbild KMG/EVS - Etika ve veřejné správě (2020)
2020/21
Cílem předmětu je poukázat na význam etiky pro pracovníky veřejné správy, seznámit studenty se základními pojmy, historií etiky a teoriemi, stimulovat studenty k uvažování o etických problémech, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti v souvislosti s rozhodováním a řešením problémů ve veřejné správě vzhledem k etickým kritériím a přispět tak k formování etických hodnot jednotlivce.
Kursbild KMG/HZ - Hodnota zákazníka (2020)
2020/21
Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem hodnoty zákazníka jako nástrojem konkurenční výhody firem
a marketingového strategického řízení, poukázat na přínos a využití hodnoty zákazníka, seznámit studenty s koncepcí, modely a hlavními atributy hodnoty zákazníka, způsobem měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost
a loajalitu zákazníků a poukázat na její uplatnění v procesu řízení vztahů se zákazníky.
Kursbild KMG/HZA - Hodnota zákazníka (2020)
2020/21
Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem hodnoty zákazníka jako nástrojem konkurenční výhody firem a marketingového strategického řízení, poukázat na přínos a využití hodnoty zákazníka v oblasti služeb, seznámit studenty s koncepcí, modely a hlavními atributy hodnoty zákazníka, způsobem měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků a poukázat na její uplatnění v procesu řízení vztahů se zákazníky v sektoru služeb.
Kursbild KMG/IM - Inovativní marketing (2020)
2020/21
Předmět rozšiřuje základní vnímání marketingu o současné a budoucí trendy. Inovativní marketing zachycuje změny spojené s průmyslovou revolucí 4.0. Přednášky prezentují uplatňování digitalizace v marketingu.
Kursbild KMG/IM-E - Innovative Marketing (2020)
2020/21
Předmět rozšiřuje základní vnímání marketingu o současné a budoucí trendy. Inovativní marketing zachycuje změny spojené s průmyslovou revolucí 4.0. Přednášky prezentují uplatňování digitalizace v marketingu.
Kursbild KMG/KEU - Komparace ekonomik EU (2020)
2020/21
Předmět seznamuje s klíčovými ekonomickými disparitami a hospodářským vývojem v rámci EU na úrovni členských států, které tvoří jádro českého vývozu. Na členské státy EU je tedy v předmětu nahlíženo primárně jako na odbytiště českého exportu, pozornost je věnována jejich aktuální ekonomické situaci a mezinárodně obchodní spolupráci a to včetně ČR.
Kursbild KMG/KOF - Komunikace firmy (2020)
2020/21
Předmět seznamuje studenty s firemní komunikací. Podrobněji přibližuje vnitrofiremní komunikaci, firemní identitu
a image, firemní kulturu. Dále vysvětluje komunikaci se zákazníky, úlohu značky, public relations, komunikaci
na průmyslových i na mezinárodních trzích.
Kursbild KMG/MAR - Marketing (2020)
2020/21
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
Kursbild KMG/MEO - Mezinárodní obchod (2020)
2020/21
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky mezinárodního obchodu včetně jeho teoretických a historických souvislostí.
Předmět chce vysvětlit okolnosti a zákonitosti obchodu v mezinárodním měřítku a postavení obchodní politiky v hospodářských politikách států, státních seskupení a vybraných mezinárodních organizací a seznámit posluchače s dopadem obchodně politických nástrojů na podnikatelské subjekty a jejich činnost. Podává také přehled o podmínkách a možnostech vstupu podnikatelských subjektů na zahraniční trhy a variantách mezinárodního podnikání.
Kursbild KMG/MGS - Marketing služeb (2020)
2020/21
Předmět poskytne studentům základní informace o marketingu služeb.Cílem předmětu je charakterizovat problematiku v oblasti služeb, objasnit základní pojmy a vztahy, související se službami a poukázat na vlivy vlastností služeb na marketingovou činnost podniků.
Kursbild KMG/MK - Marketing (2020)
2020/21
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení...
Kursbild KMG/MKG - Marketing (2020)
2020/21
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
Kursbild KMG/MKG-E - Marketing (2020)
2020/21
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
Kursbild KMG/MKO1 - Marketingová komunikace (2020)
2020/21
Předmět přibližuje studentům podrobněji jednotlivé formy marketingové komunikace firmy: reklamu, osobní prodej, vztahy s veřejností, podporu prodeje, přímý marketing, výstavnictví a sponzoring.
Kursbild KMG/MM - Mezinárodní marketing (2020)
2020/21
Cílem předmětu je vysvětlení specifik marketingu v případě mezinárodních aktivit podniku. Obsah předmětu je zaměřen na sestavení marketingové kampaně pro zahraniční teritoria.
Kursbild KMG/MMO - Management mezinárodního obchodu (2020)
2020/21
Cílem je propojení získaných teoretických znalostí a pojmů s praktickými zkušenostmi manažerů významných českých
a mezinárodních firem. Předmět propojuje proces internacionalizace v jeho teoretických souvislostech s reálným
aplikačním prostředím v situaci, kdy řada českých firem působí na zahraničních trzích přímo bez využití dodavatelsko-
odběratelských řetězců nadnárodních korporací.
Kursbild KMG/MO - Mezinárodní obchod (2020)
2020/21
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky mezinárodního obchodu včetně jeho teoretických a historických souvislostí.
Předmět chce vysvětlit okolnosti a zákonitosti obchodu v mezinárodním měřítku a postavení obchodní politiky v hospodářských politikách států, státních seskupení a vybraných mezinárodních organizací a seznámit posluchače s dopadem obchodně politických nástrojů na podnikatelské subjekty a jejich činnost. Podává také přehled o podmínkách a možnostech vstupu podnikatelských subjektů na zahraniční trhy a variantách mezinárodního podnikání.