2022/23
Course image KMG/CCR - Cenotvorba v cestovním ruchu (2022)
2022/23
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou managementu služeb poskytovaných v cestovním ruchu.
Course image KMG/CR - Cestovní ruch (2022)
2022/23
Předmět charakterizuje úlohu cestovního ruchu v národním hospodářství a rozvoji regionů, vývoj cestovního ruchu a základní podmínky jeho rozvoje. Přibližuje studentům základní a doplňkové služby a specifika marketingu v tomto odvětví. Důraz je kladen na seznámení studentů se základními pojmy a souvislostmi, které jsou potřeba pro absolvování dalších předmětů dané specializace.
Course image KMG/DM - Destinační management (2022)
2022/23
Cílem předmětu je vysvětlení podstaty destinačního managementu, tj. řízení turistické destinace za účelem rozvoje cestovního ruchu. Předmět seznamuje studenty se specifiky a principy tvorby řízení tržně orientovaných destinací cestovního ruchu prostřednictvím vhodných marketingových nástrojů. Součástí předmětu bude zpracování případových studií pro konkrétní destinace.
Course image KMG/EUM-E - EU and International Trade (2022) (ENGLISH)
2022/23
The subject focuses on the essential economic issues in the EU. The aim of the course is to deepen the knowledge about the single market of the EU and the EU external relations.
Course image KMG/EUMO - EU a mezinárodní obchod (2022)
2022/23
Předmět má za úkol seznámit studenty se základními ekonomickými otázkami EU, zejména v oblasti jednotného vnitřního trhu a vnějších ekonomických vztahů.
Course image KMG/EVOP - Evropské obchodní právo (2022)
2022/23
Cílem předmětu je získat základní znalosti a souvislosti v oblasti obchodního práva v evropském kontextu.
Course image KMG/EVS - Etika ve veřejné správě (2022)
2022/23
Cílem předmětu je poukázat na význam etiky pro pracovníky veřejné správy, seznámit studenty se základními pojmy, historií etiky a teoriemi, stimulovat studenty k uvažování o etických problémech, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti v souvislosti s rozhodováním a řešením problémů ve veřejné správě vzhledem k etickým kritériím a přispět tak k formování etických hodnot jednotlivce.
Course image KMG/FKO-E - Corporate communication (2022) (ENGLISH)
2022/23
The subject acquaints students with corporate communication. In a detail it informs students about strategy, internal corporate communications, corporate identity and image, corporate culture. It explains communications with customers, brand communications, public relations, B2B communications and international communications.
Course image KMG/HZ - Hodnota zákazníka (2022)
2022/23
Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem hodnoty zákazníka jako nástrojem konkurenční výhody firem a marketingového strategického řízení, poukázat na přínos a využití hodnoty zákazníka, seznámit studenty s koncepcí, modely a hlavními atributy hodnoty zákazníka, způsobem měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků a poukázat na její uplatnění v procesu řízení vztahů se zákazníky.
Course image KMG/IK - Interkulturní komunikace (2022)
2022/23
Studenti získají informace o kultuře, dimenzích kulturních rozdílů a o jejich vlivu na komunikaci mezi jednotlivými národnostmi. Předmět přispívá k rozvoji obecné kulturní adaptability a senzitivity studentů k různým národnostem a náboženstvím. Analýza a pochopení kulturních souvislostí vede k osvojení si principů efektivní komunikace s příslušníky jiných kultur v rámci mezinárodního prostředí.
Course image KMG/IM - Inovativní marketing (2022)
2022/23
Předmět rozšiřuje základní vnímání marketingu o současné a budoucí trendy. Inovativní marketing zachycuje změny spojené s průmyslovou revolucí 4.0. Přednášky prezentují uplatňování digitalizace v marketingu.
Course image KMG/IM-E - Innovative Marketing (2022) (ENGLISH)
2022/23
Předmět rozšiřuje základní vnímání marketingu o současné a budoucí trendy. Inovativní marketing zachycuje změny spojené s průmyslovou revolucí 4.0. Přednášky prezentují uplatňování digitalizace v marketingu.
Course image KMG/KEU - Komparace ekonomik EU (2022)
2022/23
Předmět seznamuje s klíčovými ekonomickými disparitami a hospodářským vývojem v rámci EU na úrovni členských států, které tvoří jádro českého vývozu. Na členské státy EU je tedy v předmětu nahlíženo primárně jako na odbytiště českého exportu, pozornost je věnována jejich aktuální ekonomické situaci a mezinárodně obchodní spolupráci a to včetně ČR.
Course image KMG/KOF - Komunikace firmy (2022)
2022/23
Předmět seznamuje studenty s firemní komunikací. Podrobněji přibližuje vnitrofiremní komunikaci, firemní identitu a image, firemní kulturu. Dále vysvětluje komunikaci se zákazníky, úlohu značky, public relations, komunikaci na průmyslových i na mezinárodních trzích.
Course image KMG/KOL-D - Kolokvium (2022)
2022/23
Kolokvium má formu diskuse o stavu a zaměření práce. Slouží k tomu, aby student obdržel připomínky k dalšímu formování práce, které zapracuje do tezí k státní doktorské zkoušce. Odbornou rozpravu řídí školitel studenta.
Course image KMG/MAR - Marketing (2022)
2022/23
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
Course image KMG/MCR - Mezinárodní cestovní ruch (2022)
2022/23
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou mezinárodního cestovního ruchu s ohledem na jeho rozvoj a multiplikační efekty v kontextu mezinárodních ekonomických vztahů. Studenti získají znalosti související s regionalizací mezinárodního cestovního ruchu, s jeho institucionálním zajištěním a dále s vybranými specifiky v mezinárodním kontextu (kulturní dědictví, udržitelnost, konkurenceschopnost, doprava).
Course image KMG/MEO - Mezinárodní obchod (2022)
2022/23
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky mezinárodního obchodu včetně jeho teoretických a historických souvislostí. Předmět chce vysvětlit okolnosti a zákonitosti obchodu v mezinárodním měřítku a postavení obchodní politiky v hospodářských politikách států, státních seskupení a vybraných mezinárodních organizací a seznámit posluchače s dopadem obchodně politických nástrojů na podnikatelské subjekty a jejich činnost. Podává také přehled o podmínkách a možnostech vstupu podnikatelských subjektů na zahraniční trhy a variantách mezinárodního podnikání.
Course image KMG/MEO-E - International Trade (2022) (ENGLISH)
2022/23
The goal of this course is to introduce the issues of the international trade, including the theoretical and historical context. The explains the circumstances and patterns of international trade and trade policy. The other aim is to introduce to the students to the impact of trade policy instruments to entrepreneurs and their activities. It also gives an overview of the conditions and possibilities of businesses entering foreign markets and variants international business.
Course image KMG/MGS - Marketing služeb (2022)
2022/23
Předmět poskytne studentům základní informace o marketingu služeb.Cílem předmětu je charakterizovat problematiku v oblasti služeb, objasnit základní pojmy a vztahy, související se službami a poukázat na vlivy vlastností služeb na marketingovou činnost podniků.