2023/24
Obrázek kurzu KMG/CCR - Cenotvorba v cestovním ruchu (2023)
2023/24
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou managementu služeb poskytovaných v cestovním ruchu.
Obrázek kurzu KMG/CR - Cestovní ruch (2023)
2023/24
Předmět charakterizuje úlohu cestovního ruchu v národním hospodářství a rozvoji regionů, vývoj cestovního ruchu a základní podmínky jeho rozvoje. Přibližuje studentům základní a doplňkové služby a specifika marketingu v tomto odvětví. Důraz je kladen na seznámení studentů se základními pojmy a souvislostmi, které jsou potřeba pro absolvování dalších předmětů dané specializace.
Obrázek kurzu KMG/DM - Destinační management (2023)
2023/24
Cílem předmětu je vysvětlení podstaty destinačního managementu, tj. řízení turistické destinace za účelem rozvoje cestovního ruchu. Předmět seznamuje studenty se specifiky a principy tvorby řízení tržně orientovaných destinací cestovního ruchu prostřednictvím vhodných marketingových nástrojů. Součástí předmětu bude zpracování případových studií pro konkrétní destinace.
Obrázek kurzu KMG/EUM-E - EU and International Trade (2023) (ENGLISH)
2023/24
The subject focuses on the essential economic issues in the EU. The aim of the course is to deepen the knowledge about the single market of the EU and the EU external relations.
Obrázek kurzu KMG/EUMO - EU a mezinárodní obchod (2023)
2023/24
Předmět má za úkol seznámit studenty se základními ekonomickými otázkami EU, zejména v oblasti jednotného vnitřního trhu a vnějších ekonomických vztahů.
Obrázek kurzu KMG/FKO-E - Corporate communication (2023) (ENGLISH)
2023/24
The subject acquaints students with corporate communication. In a detail it informs students about strategy, internal corporate communications, corporate identity and image, corporate culture. It explains communications with customers, brand communications, public relations, B2B communications and international communications.
Obrázek kurzu KMG/HZ - Hodnota zákazníka (2023)
2023/24
Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem hodnoty zákazníka jako nástrojem konkurenční výhody firem a marketingového strategického řízení, poukázat na přínos a využití hodnoty zákazníka, seznámit studenty s koncepcí, modely a hlavními atributy hodnoty zákazníka, způsobem měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků a poukázat na její uplatnění v procesu řízení vztahů se zákazníky.
Obrázek kurzu KMG/IK - Interkulturní komunikace (2023)
2023/24
Studenti získají informace o kultuře, dimenzích kulturních rozdílů a o jejich vlivu na komunikaci mezi jednotlivými národnostmi. Předmět přispívá k rozvoji obecné kulturní adaptability a senzitivity studentů k různým národnostem a náboženstvím. Analýza a pochopení kulturních souvislostí vede k osvojení si principů efektivní komunikace s příslušníky jiných kultur v rámci mezinárodního prostředí.
Obrázek kurzu KMG/IM - Inovativní marketing (2023)
2023/24
Předmět rozšiřuje základní vnímání marketingu o současné a budoucí trendy. Inovativní marketing zachycuje změny spojené s průmyslovou revolucí 4.0. Přednášky prezentují uplatňování digitalizace v marketingu.
Obrázek kurzu KMG/IM-E - Innovative Marketing (2023) (ENGLISH)
2023/24
Předmět rozšiřuje základní vnímání marketingu o současné a budoucí trendy. Inovativní marketing zachycuje změny spojené s průmyslovou revolucí 4.0. Přednášky prezentují uplatňování digitalizace v marketingu.
Obrázek kurzu KMG/IRCR - Informační a rezervační technologie v CR (2023)
2023/24
V rámci předmětu se studenti průřezově seznámí se základy technologií využívaných v informačních a rezervačních systémech podniků a firem podnikajících v oblasti cestovního ruchu. Předmětem zájmu budou zejména multimediální a databázové technologie, teorie vizuálního stylu a korporátní identity firmy působící v cestovním ruchu, principy informačních a rezervačních systémů a internetové technologie poskytovatelů i konzumentů informačních služeb. V oblasti praktických aplikací se studenti seznámí s tvorbou audiovizuálních dat, se způsoby prezentace zejména v prostředí internetu a s využitím aplikací vhodných pro vytvoření vizuálního stylu a korporátní identity firmy.
Obrázek kurzu KMG/ITP-D - Internacionalizační teorie obchodu (2023)
2023/24
Předmět reaguje na rostoucí význam malých a středních podniků v národních ekonomikách a reflektuje fázi jejich růstu, kdy jsou tyto firmy nuceny se orientovat i na zahraniční trhy vzhledem k nasycenosti domácího trhu. Představena je makroekonomická rovina internacionalizace (specifika mezinárodního obchodu v jednotlivých sektorech, mezinárodní obchodní roky). Následně je pozornost orientována na podnikovou úroveň (internacionalizace podnikového prostředí, inovační aktivity firem). Témata jsou diskutována rozborem statí z předních světových akademických časopisů zaměřených na podnikovou ekonomiku a management.
Obrázek kurzu KMG/KEU - Komparace ekonomik EU (2023)
2023/24
Předmět seznamuje s klíčovými ekonomickými disparitami a hospodářským vývojem v rámci EU na úrovni členských států, které tvoří jádro českého vývozu. Na členské státy EU je tedy v předmětu nahlíženo primárně jako na odbytiště českého exportu, pozornost je věnována jejich aktuální ekonomické situaci a mezinárodně obchodní spolupráci a to včetně ČR.
Obrázek kurzu KMG/KOF - Komunikace firmy (2023)
2023/24
Předmět seznamuje studenty s firemní komunikací. Podrobněji přibližuje vnitrofiremní komunikaci, firemní identitu a image, firemní kulturu. Dále vysvětluje komunikaci se zákazníky, úlohu značky, public relations, komunikaci na průmyslových i na mezinárodních trzích.
Obrázek kurzu KMG/MAR - Marketing (2023)
2023/24
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
Obrázek kurzu KMG/MCR - Mezinárodní cestovní ruch (2023)
2023/24
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou mezinárodního cestovního ruchu s ohledem na jeho rozvoj a multiplikační efekty v kontextu mezinárodních ekonomických vztahů. Studenti získají znalosti související s regionalizací mezinárodního cestovního ruchu, s jeho institucionálním zajištěním a dále s vybranými specifiky v mezinárodním kontextu (kulturní dědictví, udržitelnost, konkurenceschopnost, doprava).
Obrázek kurzu KMG/MEO-E - International Trade (2023) (ENGLISH)
2023/24
The goal of this course is to introduce the issues of the international trade, including the theoretical and historical context. The explains the circumstances and patterns of international trade and trade policy. The other aim is to introduce to the students to the impact of trade policy instruments to entrepreneurs and their activities. It also gives an overview of the conditions and possibilities of businesses entering foreign markets and variants international business.
Obrázek kurzu KMG/MK - Marketing (2023)
2023/24
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení...
Obrázek kurzu KMG/MKG-E - Marketing (2023) (ENGLISH)
2023/24

Students are introduced to the basics of marketing. More indepth study then follows in certain aspects of marketing eg. product, price, distribution, advertising and market research.

Obrázek kurzu KMG/MKO - Marketingová komunikace (2023)
2023/24
Předmět přibližuje studentům podrobněji jednotlivé formy marketingové komunikace firmy: reklamu, osobní prodej, vztahy s veřejností, podporu prodeje, přímý marketing, výstavnictví a sponzoring.