Jedná se o nosný předmět doktorského studia poskytující na pokročilé úrovni systematický výklad fungování organizací (podnikatelských i neziskových) v globální a znalostní ekonomice. Předmět je koncipován jako modulový. V jednotlivých modulech se také zabývá výzkumem témat, která jsou aktuálně publikována v předních světových akademických časopisech zaměřených na podnikovou ekonomiku a management. Na tyto moduly poté navazují vybrané povinně volitelné předměty sloužící k prohloubení poznatků ve vazbě na téma disertační práce.
Předmět "Management inovací" je založen na interdisciplinárním charakteru, kdy jsou jednotlivá témata vzdělávání koncipována formou modulové výuky, pro niž byly připravovány ucelené studijními pakety. Předmět je postaven na základních znalostech tržní ekonomiky, terminologie managementu, směrů rozvoje moderního managementu, funkcí a rolí manažera v organizaci. Cílem je získání znalostí a schopností formulace inovační strategie organizace, tvorby a řízení inovačních projektů podniků včetně možností a způsobů jejich financování.
The intention of the course INNOVATION MANAGEMENT is to introduce students to the wide issue of innovation in an enterprise. The particular topics of the course are arranged in the form of modular classes with prepared resource materials. Aim of the course is to acquire knowledge and skills to formulate innovation strategies of an organization, creation and management of innovation projects of economic subjects including possibilities and methods of their financing.
Předmět představuje údržbu jako interdisciplinární proces v podniku, který je kombinací technických, technologických, řídicích, ekonomických a administrativních činností. Studenti poznají komplexně problematiku údržby (strategie, řízení, práce s lidmi, technické informace, normy, zákonná opatření, vybavenost, externí kapacity, finanční zdroje, software aj.). Studenti si osvojí poznatky pro řízení údržby jako významného procesu při zvyšování konkurenceschopnosti a excelence v oblasti managementu majetku.