KCJ/A1AH - Jazyk I - Angličtina 1 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/A1BH - Jazyk I - Angličtina 2 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na rozvinuté úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/N2CH - Jazyk II - Němčina 3 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na podprahové úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/N2DH - Jazyk II - Němčina 4 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/NZ3H - Jazyk II - Němčina 3 začátečníci (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na podprahové úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/S2AH - Jazyk II - Španělština 1 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni A1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/S2BH - Jazyk II - Španělština 2 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na rozvinuté úrovni A1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/S2CH - Jazyk II - Španělština 3 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na podprahové úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
KCJ/S2DH - Jazyk II - Španělština 4 (2025)
2025/26
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazelogické jednotky obecného jazyka
- rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním
- rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace
- systematicky upevňovat odbornou slovní zásobu z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.