Cílem předmětu je naučit studenty zacházet s moderními prvky zobrazovacích technologií. Konkrétně se bude jednat o rozšířenou realitu reprezentovanou Microsoft Hololens. Absolvent si osvojí základní znalosti tvorby virtuálního obsahu a jeho implementaci do brýlí. Použitá platforma bude Blender, Unity, Visual Studio. Získané znalosti umožní studentovi proniknout do široké oblasti tvorby ve virtuální realitě. - Seznámení s holobrýlemi a Unity - Seznámení se základními programovacími postupy ve Visual Studiu - Tvorba jednoduchého programu využívající hlas, gesta a pohled I - Tvorba jednoduchého programu využívající hlas, gesta a pohled II - Rozšíření programu o polohu - Prvky virtuální reality (assets) - Prostorový zvuk - Videa - Uživatelské rozhraní - Možnosti ladění - Tvorba pokročilého interaktivního programu I - Tvorba pokročilého interaktivního programu II - Tvorba pokročilého interaktivního programu III