Topic outline

  • Individualizovaná práce s žáky se SVP - doučování


    Praxe je zaměřena na individuální práci s žáky s SVP formou doučování. Studenti volí individualizované metody pro vysvětlení učiva dle specifik žáka. Spolupracují s třídním učitelem žáka a jeho rodiči, aby aktivity a metody v rámci doučování odpovídaly reedukačním požadavkům v individuálním vzdělávacím plánu.

     Požadavky pro splnění předmětu: Vedení pedagogického deníku se strukturou lekcí k doučování a s reflexemi, účast na úvodním a závěrečném reflektivním semináři.

     

    Studijní literatura:

    FISHER, R., 2004. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7178-966-6.

    KOTRBA, T., LACINA, L., 2015. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. 3. vyd. Brno: Barrister & Principal. ISBN 978-80-7485-043-1.

    MEŠKOVÁ, M., 2012. Motivace žáků efektivní komunikací: [praktická příručka pro učitele]. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0198-4.

    STARÝ, K., LAUFKOVÁ, V., 2016. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1001-6.

     

  • Registrace praxe

  • Žádost o realizaci praxe

  • Potvrzení o realizaci praxi

  • Pokyny k praxi

  • Materiály k praxi