Tematyka
-
Praxe je zaměřena na individuální práci s žáky s SVP formou doučování. Studenti volí individualizované metody pro vysvětlení učiva dle specifik žáka. Spolupracují s třídním učitelem žáka a jeho rodiči, aby aktivity a metody v rámci doučování odpovídaly reedukačním požadavkům v individuálním vzdělávacím plánu.
Požadavky pro splnění předmětu: Vedení pedagogického deníku se strukturou lekcí k doučování a s reflexemi, účast na úvodním a závěrečném reflektivním semináři.
Studijní literatura:
FISHER, R., 2004. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7178-966-6.
KOTRBA, T., LACINA, L., 2015. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. 3. vyd. Brno: Barrister & Principal. ISBN 978-80-7485-043-1.
MEŠKOVÁ, M., 2012. Motivace žáků efektivní komunikací: [praktická příručka pro učitele]. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0198-4.
STARÝ, K., LAUFKOVÁ, V., 2016. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1001-6.
-
-
-
-
-