Literatura
Literatura je dostupná v knihovně TUL
Základní: MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, 2021. ISBN 978-80-271-3006-1
Rozšiřující: Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. Mezinárodní marketing. Praha: C.H. Beck, 2018. ISBN 978-80-7400-441-4
Rozšiřující: Pervez N. Ghauri, P. Cateora. International marketing, ISBN 9780077148157. 2014
Základní: MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, 2021. ISBN 978-80-271-3006-1
Rozšiřující: Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. Mezinárodní marketing. Praha: C.H. Beck, 2018. ISBN 978-80-7400-441-4
Rozšiřující: Pervez N. Ghauri, P. Cateora. International marketing, ISBN 9780077148157. 2014