Informace o zápočtu a zkoušce -- pro prezenční i kombinovanou formu studia
Požadavky na získání zápočtu a informace ke zkoušce naleznete na
https://kma.fp.tul.cz/~simunkova/analyza/an2-2023-24/an2_zapocet_zkouska.html
Další možnosti pro "čtvrtý příklad" do písemky:
Přečtěte článek Radima Šípa Všichni jsme produkty polovzdělanosti o změně školského systému. Tato změna začne v hlavách zúčastněných, tedy i vašich. Zamyslete se nad článkem a sepište recenzi/polemiku/svůj pohled na věc.
Natočte s žáky video na téma Šachovnice a rýže. Spočítejte, na kterém políčku je kilové balení rýže, velkoobchodní balení, roční spotřeba jejich domácnosti, roční spotřeba celé Země. Důležitá je aktivizace žáků. Nechte je tvořit podle jejich vlastních nápadů, veďte je k odhadu před výpočtem, k reflexi odhadu po výpočtu.
Přečtěte si článek „Umělá inteligence je nesmírně tvořivá, někdy ale halucinuje.“ Rozhovor s lingvistkou, která učí počítače rozumět lidskému jazyku a napište, k čemu vás inspiroval, případně co nového jste se v něm dozvěděli.
Podobně pro články:
Ovlivňují dětské zdraví mobily?
O lidskosti a umělé inteligenci
Vědí vůbec, co dělají? Druhá část.