Požadavky na získání zápočtu a informace ke zkoušce naleznete na

https://kma.fp.tul.cz/~simunkova/analyza/an2-2023-24/an2_zapocet_zkouska.html

Další možnosti pro "čtvrtý příklad" do písemky: 

Přečtěte článek Radima Šípa Všichni jsme produkty polovzdělanosti o změně školského systému. Tato změna začne v hlavách zúčastněných, tedy i vašich. Zamyslete se nad článkem a sepište recenzi/polemiku/svůj pohled na věc.

Natočte s žáky video na téma Šachovnice a rýže. Spočítejte, na kterém políčku je kilové balení rýže, velkoobchodní balení, roční spotřeba jejich domácnosti, roční spotřeba celé Země. Důležitá je aktivizace žáků. Nechte je tvořit podle jejich vlastních nápadů, veďte je k odhadu před výpočtem, k reflexi odhadu po výpočtu.

Přečtěte si článek „Umělá inteligence je nesmírně tvořivá, někdy ale halucinuje.“ Rozhovor s lingvistkou, která učí počítače rozumět lidskému jazyku a napište, k čemu vás inspiroval, případně co nového jste se v něm dozvěděli.

Podobně pro články: 

Ovlivňují dětské zdraví mobily?

O lidskosti a umělé inteligenci

Vědí vůbec, co dělají? Druhá část.