Přejít k hlavnímu obsahu
NÁVODY, MANUÁLY
SCHÉMA PODPORY
Titulní stránka
Titulní stránka
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Jak na angličtinu v MŠ a 1.–2. ročníku ZŠ (AJ)
Titulní stránka
Kurzy
FP
Akreditace
Magisterský SP
Učitelství pro 1. st. ZŠ
Modul cizích jazyků
Jak na angličtinu v MŠ a 1.–2. ročníku ZŠ (AJ)
Opatrovnická mluva (caretaker talk) + classroom English
reading: mother tongue VS target language
reading: mother tongue VS target language
1.3 MB Dokument aplikace Word 2007
Klikněte na odkaz
reading.Czech.VS.English.docx
pro stažení souboru.
◄ caretaker talk (picture)
Přejít na...
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Oznámení
Odborná literatura (Základy vývojové psychologie, Metodika cizích jazyků)
Sylabus
TEYL 1
TEYL 2
TEYL 3
Microteaching, feedback, (self)assessment
TEYL resources
CEFR can-do descriptors (7-10)
CEFR can-do descriptors (11-15 years)
RVP ZV
RVP PV
RVP PV - foreign languages
RVP ZV - foreign language
Second Language Acquistion and Learning (book)
language acquisition
language acquisition and learning
Critical period hypothesis
CHP
reading - Critical Period Hypothesis (L. Cameron)
multilingualism, plurilingualism - definition
multilingualism, plurilingualism - activity
Baby talk
stages of language acquisition
classroom English
classroom English (quiz)
caretaker talk (picture)
analytic VS synthetic
analytic VS synthetic (chart)
chunks
lexical chunks
Learning Language in Chunks (book)
gamification (ppt)
Drama in ESL classroom 1
Drama in ESL classroom 2
Drama in ESL classroom 3
Drama in ESL classroom (webinar)
TPR 1
TPR 2
TPR (video)
rytmizace (diploma thesis)
Rhyming
storytelling (diploma thesis)
TEYL
British Council
ESL kids
Learning through mistakes
Práce s chybou
analytic VS synthetic ►