2019/20
Obrázek kurzu KAR/AA3 - Architektonický ateliér 3 (2019)
2019/20
Ateliér je zadáván vedoucími architektonických ateliérů, osobnosti české architektury. Studenti si vybírají jak vedoucího pedagoga, tak ateliérové zadání pro daný semestr. Zadávané ateliérové práce sledují logiku zvyšující se obtížnosti zadání od druhého do čtvrtého ročníku (od vily přes bytový dům k typologicky náročnějším budovám a urbanistickým úkolům). V ateliérové tvorbě je kladen důraz na kreativní uchopení úkolu a aplikaci teoretických východisek studenta, jež jsou nedílnou součástí analytické části projektu.
Obrázek kurzu KAR/AA4 - Architektonický ateliér 4 (2019)
2019/20

Ateliér je zadáván vedoucími architektonických ateliérů, osobnosti české architektury. Studenti si vybírají jak vedoucího pedagoga, tak ateliérové zadání pro daný semestr. Zadávané ateliérové práce sledují logiku zvyšující se obtížnosti zadání od druhého do čtvrtého ročníku (od vily přes bytový dům k typologicky náročnějším budovám a urbanistickým úkolům). V ateliérové tvorbě je kladen důraz na kreativní uchopení úkolu a aplikaci teoretických východisek studenta, jež jsou nedílnou součástí analytické části projektu.

Obrázek kurzu KAR/AA5 - Architektonický ateliér 5 (2019)
2019/20
Ateliér je zadáván vedoucími architektonických ateliérů, osobnosti české architektury. Studenti si vybírají jak vedoucího pedagoga, tak ateliérové zadání pro daný semestr. Zadávané ateliérové práce sledují logiku zvyšující se obtížnosti zadání od druhého do čtvrtého ročníku (od vily přes bytový dům k typologicky náročnějším budovám a urbanistickým úkolům). V ateliérové tvorbě je kladen důraz na kreativní uchopení úkolu a aplikaci teoretických východisek studenta, jež jsou nedílnou součástí analytické části projektu.
Obrázek kurzu KAR/AA6 - Architektonický ateliér 6 (2019)
2019/20
Ateliér je zadáván vedoucími architektonických ateliérů, osobnosti české architektury. Studenti si vybírají jak vedoucího pedagoga, tak ateliérové zadání pro daný semestr. Zadávané ateliérové práce sledují logiku zvyšující se obtížnosti zadání od druhého do čtvrtého ročníku (od vily přes bytový dům k typologicky náročnějším budovám a urbanistickým úkolům). V ateliérové tvorbě je kladen důraz na kreativní uchopení úkolu a aplikaci teoretických východisek studenta, jež jsou nedílnou součástí analytické části projektu.
Obrázek kurzu KAR/AM1 - Architektonický atelier 1 (2019)
2019/20
Pod vedením pedagoga v ateliéru probíhá hlavní náplň studia. Ateliér je v tomto pokročilém magisterském programu především prostředím, které umožňuje studentovi rozvinout vlastní kreativní potenciál. Student má možnost se v ateliérech, v dialogu, konfrontovat s vedoucími architektonických ateliérů, osobnostmi české architektury. Student si vybírá jak vedoucího pedagoga, tak ateliérové zadání pro daný semestr.
Obrázek kurzu KAR/AM2 - Architektonický ateliér 2 (2019)
2019/20

Pod vedením pedagoga v ateliéru probíhá hlavní náplň studia. Ateliér je v tomto pokročilém magisterském programu především prostředím, které umožňuje studentovi rozvinout vlastní kreativní potenciál. Student má možnost se v ateliérech, v dialogu, konfrontovat s vedoucími architektonických ateliérů, osobnostmi české architektury. Student si vybírá jak vedoucího pedagoga, tak ateliérové zadání pro daný semestr.

Obrázek kurzu KAR/AM3 - Architektonický ateliér 3 (2019)
2019/20
AM3 je věnován urbanistickému projektu v náročném městském nebo přírodním kontextu. Cílem je zpracování architektonického návrhu, reagujícího na širší vztahy a zohledňujícího společenské aspekty a provozní funkce, spojené s řešeným územím. Součástí návrhu je i architektonický detail vybrané části navrhovaného celku.
Obrázek kurzu KAR/BP - Bakalářská práce (2019)
2019/20
Bakalářskou prací prokazuje student tvůrčí zralost a osvojení znalostí a dovedností potřebných k architektonickému navrhování na úrovni absolventa bakalářského stupně studia.
Obrázek kurzu KAR/DP - Diplomová práce (2019)
2019/20
Samostatná architektonická práce na zadané téma, dokládající zralost studenta potřebnou k ukončení studia a získání titulu inženýr architekt
Obrázek kurzu KAR/UA2 - Úvod do architektury 2 (2019)
2019/20
Poskytnout přehled o současném architektonickém dění. Zasadit jednotlivé architektonické scény do vzájemných a historických souvislostí, aby se v nich studenti neorientovali jen na základě vnějších výrazových forem. Přednáškový cyklus je reakci na aktuální dění v architektuře, nové projekty, vyhodnocené soutěže, realizované stavby a právě publikované knihy, na něž je nahlíženo z mnoha kontextů.
Obrázek kurzu KAR/W - Workshop - letní škola (2019)
2019/20
Podstatou předmětu je buď tvorba architektonické nebo výtvarného objektu či instalace v konkrétní situaci (workshop) nebo vytvoření architektonického či urbanistického návrhu v týmové práci s účastí jinými škol architektury (letní škola). Vedením workshopu je pověřena osobnost architektonické či výtvarné, české nebo zahraniční scény, která spolu s pedagogy Katedry architektury a s třetími subjekty, především obcemi, definuje téma workshopu. Vedení letní školy je řešeno obdobně v dohodě s jinými zúčastněnými školami. Cílem workshopu je realizovat malý objekt, jehož idea je vzešlá z intenzivní komunikace mezi zadavatelem, pedagogickým vedením a studenty. Realizace je formou cvičení, aplikací nabitých teoretických poznatků, především výtvarného, materiálového a konstrukčního charakteru. Cílem letní školy je vytvoření architektonického či urbanistického návrhu ve spolupráci s jinými školami a jejich studenty. Výstupem letní školy je prezentace prací formou výstavy.