2023/24
Obrázek kurzu CPP/ASP-B - Asistenční praxe (2023)
2023/24
Cílem předmětu je seznámení studenta se specifiky práce s žáky v inkluzivním prostředí školní třídy.
Obrázek kurzu CPP/ASP-Z - Asistenční praxe v MŠ (2023)
2023/24
Cílem předmětu je seznámení se se specifiky preprimárního školství s akcentem na přechod do primárního vzdělávání.
Obrázek kurzu CPP/NSP-Z - Náslechová praxe s reflexí (2023)
2023/24
cílem je seznámení se se specifiky primárního školství s akcentem na inovace ve vzdělávacím procesu
Obrázek kurzu CPP/PEP-B - Pedagogické praktikum (2023)
2023/24
Pedagogické praktikum je vstupní formou v systému praktických aktivit studia učitelství. Má funkci získávání praktických zkušeností při práci s dětmi ve škole nebo v oblasti zájmové činnosti. Má formu asistentských prací ve škole, ve školní družině nebo vedení skupiny dětí v zájmových kroužcích nebo při pobytových akcích (školy v přírodě, letní tábory).
Obrázek kurzu CPP/PEP1E - Pedagogické praktikum 1 (2023)
2023/24
Pedagogické praktikum 1 je vstupní formou v systému praktických aktivit studia učitelství. Má funkci získávání praktických zkušeností při práci s dětmi, zejména v oblasti zájmové činnosti. Má formu vedení skupiny dětí v zájmových kroužcích nebo při pobytových akcích (školy v přírodě, letní tábory).
Obrázek kurzu CPP/PR1-Z - Průběžná praxe 1 (2023)
2023/24
Cílem předmětu je zvnitřnit zásady koncipování pedagogické práce v rámci vyučovací hodiny a sebereflektivní pojetí přípravy jednotlivých činností.
Obrázek kurzu CPP/PR1E - Praxe průběžná 1 pro ZŠ/SŠ (2023)
2023/24
Předmět navazuje na předcházející praktické aktivity. Praktické činnosti studenta jsou zaměřeny na výuku, přípravu na výuku, reflexi výuky v hodinách aprobačních předmětů.
Obrázek kurzu CPP/PR2-Z - Průběžná praxe 2 (2023)
2023/24
Cílem předmětu je zvnitřnit zásady koncipování pedagogické práce v rámci vyučovací hodiny a sebereflektivní pojetí přípravy jednotlivých činností s důrazem na individualitu žáka.
Obrázek kurzu CPP/SP1-Z - Souvislá praxe 1 (2023)
2023/24
Cílem předmětu je zvnitřnit zásady koncipování pedagogické práce v rámci vyučovací hodiny, projektování a řízení edukačního procesu a reflektivní pojetí přípravy jednotlivých činností s důrazem na individualitu dítěte a na obsahovou kontinuitu učiva.
Obrázek kurzu CPP/SP2-Z - Souvislá praxe 2 (2024)
2023/24
Završení dosavadních praktických aktivit, komplexní učitelská činnost. Těžištěm praxe je výuka akcentující výchovné využití obsahu učiva a navazující aktivity. Realizace v místě bydliště studenta nebo na fakultních školách v Liberci.
Obrázek kurzu CPP/SP3-Z - Souvislá praxe 3 (2023)
2023/24
Cílem předmětu je seznámení se se specifiky práce učitele na začátku první třídy s akcentem na začlenění a adaptaci všech žáků do kolektivu a nastolení zdravého klima ve třídě.
Obrázek kurzu CPP/SPZE - Souvislá praxe pro ZŠ/SŠ (2023)
2023/24
Souvislá pedagogická praxe je završující formou praktické přípravy a má komplexní charakter. Student 6 týdnů praktikuje na vybrané základní škole. Po prvních vyučovacích pokusech studenta v průběžné pedagogické praxi praktikuje student v souvislém kontinuálním sledu. Souvislá pedagogická praxe je imitací všech profesních činností učitele, nižší je pouze jejich rozsah. Praxe má také funkci profesní socializace studenta.