2025/26
KMG/CCR - Cenotvorba v cestovním ruchu (2025)
2025/26
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou managementu služeb poskytovaných v cestovním ruchu.
KMG/EI-EB - European Economic Integration (2025)
2025/26
Absolvování předmětu umožní studentům porozumět mechanismu ekonomického a politického fungování Evropské Unie v kontextu dynamického vývoje kvalitativního prohlubování integračních procesů v podmínkách globalizované světové ekonomiky.
KMG/EUM-E - EU and International Trade (2025) (ENGLISH)
2025/26
The subject focuses on the essential economic issues in the EU. The aim of the course is to deepen the knowledge about the single market of the EU and the EU external relations.
KMG/EUMO - EU a mezinárodní obchod (2025)
2025/26
Předmět má za úkol seznámit studenty se základními ekonomickými otázkami EU, zejména v oblasti jednotného vnitřního trhu a vnějších ekonomických vztahů.
KMG/HZ - Hodnota zákazníka (2025)
2025/26
Cílem předmětu je seznámit studenty s konceptem hodnoty zákazníka jako nástrojem konkurenční výhody firem a marketingového strategického řízení, poukázat na přínos a využití hodnoty zákazníka, seznámit studenty s koncepcí, modely a hlavními atributy hodnoty zákazníka, způsobem měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků a poukázat na její uplatnění v procesu řízení vztahů se zákazníky.
KMG/KEU - Komparace ekonomik EU (2025)
2025/26
Předmět seznamuje s klíčovými ekonomickými disparitami a hospodářským vývojem v rámci EU na úrovni členských států, které tvoří jádro českého vývozu. Na členské státy EU je tedy v předmětu nahlíženo primárně jako na odbytiště českého exportu, pozornost je věnována jejich aktuální ekonomické situaci a mezinárodně obchodní spolupráci a to včetně ČR.
KMG/MAR - Marketing (2025)
2025/26
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení.
KMG/MEO-E - International Trade (2025) (ENGLISH)
2025/26
The goal of this course is to introduce the issues of the international trade, including the theoretical and historical context. The explains the circumstances and patterns of international trade and trade policy. The other aim is to introduce to the students to the impact of trade policy instruments to entrepreneurs and their activities. It also gives an overview of the conditions and possibilities of businesses entering foreign markets and variants international business.
KMG/MK - Marketing (2025)
2025/26
Cílem je seznámit studenty s marketingovou filosofií.Podrobněji je seznámit s prvky marketingového mixu:s výrobkem, cenou, distribucí a propagací a činnostmi marketingového oddělení...
KMG/MKO - Marketingová komunikace (2025)
2025/26
Předmět přibližuje studentům podrobněji jednotlivé formy marketingové komunikace firmy: reklamu, osobní prodej, vztahy s veřejností, podporu prodeje, přímý marketing, výstavnictví a sponzoring.
KMG/MO - Mezinárodní obchod (2025)
2025/26
Cílem předmětu je uvést studenta do problematiky mezinárodního obchodu včetně jeho teoretických a historických souvislostí. Předmět chce vysvětlit okolnosti a zákonitosti obchodu v mezinárodním měřítku a postavení obchodní politiky v hospodářských politikách států, státních seskupení a vybraných mezinárodních organizací a seznámit posluchače s dopadem obchodně politických nástrojů na podnikatelské subjekty a jejich činnost. Podává také přehled o podmínkách a možnostech vstupu podnikatelských subjektů na zahraniční trhy a variantách mezinárodního podnikání.
KMG/MOP - Mezinárodní obchodní prostředí (2025)
2025/26
Předmět má za úkol seznámit studenty s jednotlivými oblastmi a aspekty mezinárodního obchodu a jejich praktické aplikace na podnikatelské prostředí. Ve cvičení má předmět aplikovat znalosti z přednášek a vytvořit fiktivní podniky, jejichž obchodní operace by korespondovaly povaze a vzájemným obchodním vazbám mezi EU a třetími státy.
KMG/MOPIM - Mezinárodní obchodní prostředí (2025)
2025/26
Předmět má za úkol seznámit studenty s jednotlivými oblastmi a aspekty mezinárodního obchodu a jejich praktické aplikace na podnikatelské prostředí. Ve cvičení má předmět aplikovat znalosti z přednášek a vytvořit fiktivní podniky, jejichž obchodní operace by korespondovaly povaze a vzájemným obchodním vazbám mezi EU a třetími státy.
KMG/MSCR - Management služeb v cestovním ruchu (2025)
2025/26
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou managementu služeb poskytovaných v cestovním ruchu.
KMG/MVA - Marketingový výzkum a analýza dat (2025)
2025/26
Předmět prezentuje problematiku marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku. Podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jeho jednotlivé etapy, seznamuje s postupem a se statistickými metodami vyhodnocování dat.
KMG/MVAIM - Marketing Research and Data Analysis (2025) (ENGLISH)
2025/26
The course presents the issues of marketing research, its goals and role in the company. It gives an overview of the forms and types of marketing research, the types and sources of data, clarifies the process of marketing research, describes and characterizes its various stages, introduces the procedure and statistical methods of data evaluation.
KMG/MVT - Marketingový výzkum pro textilní průmysl (2025)
2025/26
Předmět vysvětluje pojem marketingového výzkumu, jeho cíle a úlohu v podniku, podává přehled o formách a typech marketingového výzkumu, o typech a zdrojích dat, objasňuje samotný proces marketingového výzkumu, popisuje a charakterizuje jednotlivé etapy marketingového výzkumu
KMG/MZN - Marketing značky (2025)
2025/26
Předmět seznamuje studenty s významem budování značky v marketingové strategii firmy. Představeny jsou metody měření hodnoty značky a strategie jejího úspěšného budování.
KMG/OMS - Online marketing a sociální sítě (2025)
2025/26
Cílem předmětu je seznámit studenty s nástroji internetového marketingu, online marketingem, webovými stránkami, online vyhledávači a sociálními médii, která je možno použít pro účely marketingu, se strategiemi online marketingové komunikace a metodami měření spokojenosti a loajality zákazníků na internetu.
KMG/PEEIM - Mezinárodní podnikatelská etika (2025)
2025/26
Cílem předmětu je poukázat na význam etiky pro management a podnikání, seznámit studenty s historií a obsahem podnikatelské etiky, seznámit je se základními pojmy, historií etiky a teoriemi, stimulovat studenty k uvažování o etických problémech, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti pro rozhodování a řešení problémů vzhledem k etickým kritériím a přispět k formování etických hodnot jednotlivce.