Povinná literatura:
HEJNÝ, M., NOVOTNÁ, J., STEHLÍKOVÁ, N. 2004. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 1. díl. Online. UK Praha. ISBN 80-7290-189-3.
KRIŽALKOVIČ, K. a kol. 1990. Didaktika matematiky pre štúdium učiteľstva 1. stupňa ZŠ. Bratislava, SPN. ISBN 80-08-00378-2.
KUBÍNOVÁ. M. 2002. Projekty ve vyučování matematice, cesta k tvořivosti a samostatnosti. Praha. Univerzita Karlova v Praze. ISBN 80-7290-088-9.
RENDL, M., VONDROVÁ, N. 2013. Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů. UK Praha, 2013. ISBN 978-80-7290-723-6.
Doporučená literatura:
DIVÍŠEK, J. a kol., 1989. Didaktika matematiky pro učitelství 1. stupně ZŠ. Praha: SPN. ISBN 80-04-20433-3.
GÁBOR, O. a kol., 1989. Teória vyučovania matematiky 1. Bratislava: SPN. ISBN 80-08-00285-9.
HEJNÝ, M.: Záporná čísla. 2004. In. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 2. Praha. Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta, s. 327-342.
HEJNÝ, M.: Zlomky. 2004 In. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky 2. Praha. Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta, s. 343-356.
HEJNÝ, M. a kol., 1990. Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava: SPN. ISBN 80-08-01344-3.
HEJNÝ, M., KUŘINA, F. 2001. Dítě, škola a matematika. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-397-0.
KUŘINA, F. a kol. 2009. Matematika a porozumění světu: Konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Academia. ISBN 978-80-200-1.
KASLOVÁ, M. 2010 Předmatematické činnosti v předškolním vzdělávání. Praha: Raabe. ISBN 978-80-86307-96-1.
POLÁK, J. 2016. Didaktika matematiky. Jak učit matematiku zajímavě a užitečně. II. Část. Obecná didaktika matematiky. Vyd. 1. Plzeň. Fraus. ISBN 978-80-7367-571-4.
|