Topic outline
-
Rozcestník e-learningové podpory pro Rozšiřující kombinované studium přírodopisu
Nové možnosti rozvoje vzdělávání na Technické univerzitě v Liberci
Specifický cíl A4: Kurzy zaměřené na rozšiřování dovedností (upskilling) nebo rekvalifikace (reskilling)
NPO_TUL_MSMT-16598/2022Sylabus
DIDAKTIKA BOTANIKY
1. Řasy, houby, lišejníky
2. Mechorosty, kapraďorosty
3. Nahosemenné rostliny
4. Krytosemenné - rostlinné orgány, jednoděložné
5. Krytosemenné - dvouděložné
DIDAKTIKA ZOOLOGIE
6. Prvoci, žahavci, ploštěnci
7. Měkkýši, kroužkovci
8. Členovci
9. Ryby, obojživelníci, plazi
10. Ptáci, savci
DIDAKTIKA BIOLOGIE ČLOVĚKA
11. Kostra, svalstvo
12. Trávicí, dýchací soustava
13. Cévní, mízní, vylučovací soustava
14. Nervová soustava, smysly, rozmnožování
Cvičení jsou zaměřeny na vlastní prezentaci vedení výuky na konkrétním příkladu a inovativních přístupech k didaktice jednotlivých témat.Požadavky na studenta Průběžné hodnocení přípravy a aktivity na cvičeních, hodnocení písemného shrnutí základních informací a případových studiích prezentovaných v práci na cvičeních (zápočet). Ústní zkouška zaměřená na prezentaci a obhajobu vybraných problémů evoluční teorie. -