Topic outline
-
Rozsah přímé výuky: 20 hodin
Rozsah domácí práce: 190 hodin
Vyučující: Liana Hotařová
Kontakt: liana.hotarova@tul.cz
Podmínky zápočtu a zkoušky: Vypracování a včasné odevzdání všech úkolů, učást na kontaktních hodinách, napsat průbežné dva testy alespoň na 65% a napsat zápočtový test na minimálně 65%. Předmět je zakončen ústní zkouškou, která ověří, že studenti zvládli základy jazyka a stávají se středně pokročilými uživateli. Tato zkouška prověří všechny čtyři základní dovednosti a tím zaručí schopnost studentů studovat odborné předměty vyšších ročníků převážně ve španělštině.
Úkoly pro samostatnou práci: Vypracovat zadané úkoly v průběhu semestru (poslechy, eseje, gramatická cvičení) a odevzdat je včas vyučujícímu.
Popis: Předmět pokračuje v intenzivním jazykovém kurzu, jehož cílem je dosažení rozvinuté úrovně A2 až prahové úrovně B1 na konci druhého semestru. Na cvičeních jsou aktivně procvičovány základní komunikační dovednosti a jejich použití. Teoretické zvládnutí gramatického systému pomáhá studentům při komunikaci, i když aplikace gramatiky ještě není dokonalá. Studenti jsou schopni komunikovat o komplikovanějších tématech a vyjadřovat přiměřeně plynule své názory. V textu jsou schopni vyhledávat potřebné informace, což jim umožní studium jednoduchých odborných textů ve vyšších ročnících. Studenti rozumí mluvené řeči, pokud není příliš rychlá a obtížné výrazy jsou vysvětleny.
Základní literatura:
CORPAS, Jaime – GARMENDIA, Agustin – SORIANO, Carmen. 2013. Aula Internacional 2. Barcelona: Difusión, ISBN 978-84-1564-010-3. -
Los presentes regulares e irregulares. Sentimientos (me siento ridículo/a, seguro/a, etc.), actividades para aprender idiomas
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-