Skip to main content
MANUALS AND GUIDES
SUPPORT SCHEME
Home
Home
You are currently using guest access (
Log in
)
KPP/KRM - Kritické myšlení (2023)
Home
Courses
FP
KPP
2023/24
KPP/KRM - Kritické myšlení (2023)
Co je program RWCT ?
Co je E-U-R? Kritické listy č. 23/2006: Přednáška O. Hausenblase a H. Košťálové, str. 57-59
Co je E-U-R? Kritické listy č. 23/2006: Přednáška O. Hausenblase a H. Košťálové, str. 57-59
Jmenujte a charakterizujte jednotlivé fáze učení a myšlení.
Download folder
Hausenblas, O. Košťálová H. Co je EUR.pdf
◄ Odborný text: Honsnejmanová: Program čtením a psaním ke kritickému myšlení
Jump to...
Jump to...
Main course page
Úvod
Soupis literatury ke studiu
Webová stránka portálu Kritickemysleni.cz
Přehled užívaných definic
Kritické listy, č. 1, 2/2000: Přednáška Davida Kloostera, str. 8-9
Konstruktivistická koncepce výuky - Novotová: prezentace
Francesco Tonnuci: Vyučovat, nebo naučit?
Co je RWCT ?
Odborný text: Honsnejmanová: Program čtením a psaním ke kritickému myšlení
Vzorové přípravy lekcí podle modelu E-U-R č. 1
Vzorové přípravy lekcí podle modelu E-U-R č. 2
Metodika s pracovními listy k problematice mediální výchovy
Metodika k mediální výchově ke stažení
Přednáška o badatelsky orientované výuce
Pracovní list k BOV: Otázky k BOV
Pracovní list k BOV: Fáze badatelsky orientované výuky
Badatelé.cz - průvodce pro učitele
Bádálek č. 1 (4.-5. třída)
Bádálek č. 2 (6.-9. třída)
Přílohy k Bádálkům - 1. krok bádání
Příloha k Bádálkům - 2. krok bádání
Přílohy k Bádálkům - 3. krok bádání
Přílohy k Bádálkům - 4. krok bádání
Pracovní listy k BOV - Pojďme bádat
Požadavky na seminární práci
Klíčové kompetence v základním vzdělávání
Bloomova taxonomie kognitivních cílů výuky
Odevzdání pedagogické přípravy - kombi studenti (datum prezenční výuky 1. 3. 2024)
Odevzdání pedagogické přípravy – studenti prezenční výuky (středy sudé od 14.20)
Odevzdání pedagogické přípravy – kombi studenti (datum prezenční výuky 9. 3. 2024)
Odevzdání pedagogické přípravy – kombi studenti (datum prezenční výuky 15. 3. 2024)
Vzorové přípravy lekcí podle modelu E-U-R č. 1 ►