Povinná a doporučená literatura


Povinná literatura:

GEBHARTOVÁ, V., 2011. Jak a co číst dětem v MŠ. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-854-8.

LEPILOVÁ, K., 2014. Cesty ke čtenářství. Vyprávějte si s námi. 1. vyd. Brno: Edika. ISBN 978-80-266-0112-8. MARUŠÁK., R., 2010. Literatura v akci. Metody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze. ISBN 978-80-7331-172-8.

 

Doporučená literatura:

ANTOŠ I., JOHNOVÁ, J., 2018. Předškoláci ve škole. 1. vyd. Liberec: Dialog. ISBN 978-80-7424-106-2.

BUZAN, T., 2013. Myšlenkové mapy pro děti. 1. vyd. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0121-3.

HAUSENBLAS, O., 2015. Čeština doopravdy. 1. vyd. Dobříš: Nákladem vlastním. ISBN 978-80-260-8165-4.

JOHNOVÁ, J., 2014. Didaktický pohled na inovativní přístup v hodinách psaní. Český jazyk a literatura, roč. 64 / 2013-2014, s. 185-190. ISSN 0009-0786.

MACHKOVÁ, E., ed., 2013. Projekty dramatické výchovy pro mladší školní věk. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0374-2.

TOMÁŠKOVÁ, I., 2015. Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0790-0.


Last modified: Sunday, 3 June 2018, 11:02 AM