Přejít k hlavnímu obsahu
NÁVODY, MANUÁLY
SCHÉMA PODPORY
Titulní stránka
Titulní stránka
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Informatika pro primární vzdělávání – rozvoj algoritmického myšlení
Titulní stránka
Kurzy
FP
Akreditace
Magisterský SP
Učitelství pro 1. st. ZŠ
Povinné předměty
Informatika pro primární vzdělávání – rozvoj algoritmického myšlení
Algoritmizace v běžném životě
Vaření čaje
Vaření čaje
Ve trojicích napište jednotlivé kroky při vaření čaje.
Při poslechu, jak postup popsaly jiné trojice, si pište principiální rozdíly v přístupu.
Společně je prodiskutujeme.
◄ Postup na vázání tkaniček
Přejít na...
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Diskuse a sdílení zkušeností
Algoritmizace pro malé děti
WeDo 2.0 Teacher’s Guide LEGO Education WeDo 2.0 Computational Thinking
Řadící algoritmy jako tanec
Příklady origami
Postup na vázání tkaniček
Vhodné příklady postupů ze života
Metodika využití robotických hraček v MŠ a na 1. stupni ZŠ
Jan Baťko: Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Přehled robotických hraček
Metodika programování Lego WeDo 2.0 pro 1. stupeň ZŠ
LEGO Education WeDo 2.0 Curriculum Pack
Návod na vlastní stavbu
Stavba a programování výtahu
Metodika k základům programování ve Scratchi
Animovaný příběh
Vhodné příklady postupů ze života ►