Topic outline

  • General

  • Struktura referátu na LS

    1. Charakteristika organizace, její představení, Vaše motivace při výběru organizace
    2. Sledované cíle v organizaci – manifestní vs. Latentní
    3. Personální zabezpečení – pomáhající (zhodnocení)
    4. Cílová skupina klientů organizace, jejich charakteristika
    5. Metody a techniky práce s klienty: JAK? Intencionální (záměrné a rozumné strategie), funkcionální (nezáměrné a intuitivní) působení
    6. Kazuistika
    7. Rozvoj Vašich kompetencí (vědomost, dovednost, postoj) v rámci realizované praxe
    8. Bariéry rozvoje Vašich kompetencí v zařízení
    9. Celkové zhodnocení praxe: doporučuji x nedoporučuji (A proč?)
  • Topic 2

  • Topic 3

  • Topic 4

  • Topic 5

  • Topic 6

  • Topic 7

  • Topic 8

  • Topic 9

  • Topic 10

  • Topic 11

  • Topic 12

  • Topic 13

  • Topic 14