Tematyka

  • Sekcja ogólna

  • Struktura referátu na LS

    1. Charakteristika organizace, její představení, Vaše motivace při výběru organizace
    2. Sledované cíle v organizaci – manifestní vs. Latentní
    3. Personální zabezpečení – pomáhající (zhodnocení)
    4. Cílová skupina klientů organizace, jejich charakteristika
    5. Metody a techniky práce s klienty: JAK? Intencionální (záměrné a rozumné strategie), funkcionální (nezáměrné a intuitivní) působení
    6. Kazuistika
    7. Rozvoj Vašich kompetencí (vědomost, dovednost, postoj) v rámci realizované praxe
    8. Bariéry rozvoje Vašich kompetencí v zařízení
    9. Celkové zhodnocení praxe: doporučuji x nedoporučuji (A proč?)
  • Temat 2

  • Temat 3

  • Temat 4

  • Temat 5

  • Temat 6

  • Temat 7

  • Temat 8

  • Temat 9

  • Temat 10

  • Temat 11

  • Temat 12

  • Temat 13

  • Temat 14