Přejít k hlavnímu obsahu
NÁVODY, MANUÁLY
SCHÉMA PODPORY
Titulní stránka
Titulní stránka
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Formativní hodnocení
Titulní stránka
Kurzy
FP
Akreditace
Magisterský SP
Učitelství pro 1. st. ZŠ
Modul pedagogicko-psychologického zaměření
Formativní hodnocení
HODNOCENÍ ŽÁKOVSKÝCH VÝKONU
ROLE UČITELE V PROCESU ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
ROLE UČITELE V PROCESU ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
447.3 KB Dokument PDF
Klikněte na odkaz
7. kap. ROLE UČITELE V PROCESU ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ.pdf
pro stažení souboru.
◄ ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A OSOBNOST ŽÁKA
Přejít na...
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
SYLABUS PŘEDMĚTU, základní pojmy
LITERATURA A ZDROJE k tématu FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
PP Prezentace - HODNOCENÍ VE ŠKOLE - úvod
PROMĚNY ROLE ŠKOLY A ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
HODNOCENÍ VE ŠKOLE
Obrazová příloha - VYSVĚDČENÍ KDYSI A DNES
HODNOCENÍ ŽÁKOVSKÝCH VÝKONU
FUNKCE HODNOCENÍ
FORMY HODNOCENÍ
ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A OSOBNOST ŽÁKA
SLOVNÍ HODNOCENÍ
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
PP FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
PERSPEKTIVY ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
ZPRÁVY OECD O HODNOCENÍ ve VZDĚLÁVÁNÍ - ČESKÁ REPUBLIKA 2012 © OECD 2012
Ke zprávě OECD
HODNOCENÍ VE VYBRANÝCH VZDĚLÁVACÍCH KONCEPCÍCH
HODNOTÍCÍ BÁSEŇ waldorfského učitele pro jeho žáka/žákyni
HODNOCENÍ VE WALDORFSKÉ PEDAGOGICE
EVALUACE VÝSLEDKU VZDĚLÁVÁNÍ
VLASTNÍ EVALUACE ŠKOLY
SLOVNÍ HODNOCENÍ ►