Přejít k hlavnímu obsahu
NÁVODY, MANUÁLY
SCHÉMA PODPORY
Titulní stránka
Titulní stránka
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Formativní hodnocení
Titulní stránka
Kurzy
FP
Akreditace
Magisterský SP
Učitelství pro 1. st. ZŠ
Modul pedagogicko-psychologického zaměření
Formativní hodnocení
HODNOCENÍ VE VYBRANÝCH VZDĚLÁVACÍCH KONCEPCÍCH
HODNOCENÍ VE VYBRANÝCH VZDĚLÁVACÍCH KONCEPCÍCH
HODNOCENÍ VE VYBRANÝCH VZDĚLÁVACÍCH KONCEPCÍCH
574.0 KB Dokument PDF
Klikněte na odkaz
8. kap. HODNOCENÍ VE VYBRANÝCH ALTERNATIVNÍCH KONCEPCÍCH.pdf
pro stažení souboru.
◄ Ke zprávě OECD
Přejít na...
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
SYLABUS PŘEDMĚTU, základní pojmy
LITERATURA A ZDROJE k tématu FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
PP Prezentace - HODNOCENÍ VE ŠKOLE - úvod
PROMĚNY ROLE ŠKOLY A ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
HODNOCENÍ VE ŠKOLE
Obrazová příloha - VYSVĚDČENÍ KDYSI A DNES
HODNOCENÍ ŽÁKOVSKÝCH VÝKONU
FUNKCE HODNOCENÍ
FORMY HODNOCENÍ
ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A OSOBNOST ŽÁKA
ROLE UČITELE V PROCESU ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
SLOVNÍ HODNOCENÍ
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
PP FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
PERSPEKTIVY ŠKOLNÍHO HODNOCENÍ
ZPRÁVY OECD O HODNOCENÍ ve VZDĚLÁVÁNÍ - ČESKÁ REPUBLIKA 2012 © OECD 2012
Ke zprávě OECD
HODNOTÍCÍ BÁSEŇ waldorfského učitele pro jeho žáka/žákyni
HODNOCENÍ VE WALDORFSKÉ PEDAGOGICE
EVALUACE VÝSLEDKU VZDĚLÁVÁNÍ
VLASTNÍ EVALUACE ŠKOLY
HODNOTÍCÍ BÁSEŇ waldorfského učitele pro jeho žáka/žákyni ►