Přejít k hlavnímu obsahu
NÁVODY, MANUÁLY
SCHÉMA PODPORY
Titulní stránka
Titulní stránka
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Audio a filmová výchova
Titulní stránka
Kurzy
FP
Akreditace
Magisterský SP
Učitelství pro 1. st. ZŠ
Modul expresivních výchov a tělovýchovy
Audio a filmová výchova
12. Audio a film na 1. stupni základní školy - didaktické zásady, principy zavádění.
Co je a co není filmová výchova – a proč ji potřebujeme
Co je a co není filmová výchova – a proč ji potřebujeme
Kliknutím na
Co je a co není filmová výchova – a proč ji potřebujeme
otevřete zdroj.
◄ Filmová/audiovizuální výchova v Čr
Přejít na...
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Oznámení
Úkol 1 - Obraz
Úkol 2 Zvuk
Problematika audiovizuální edukace
Programy pro úpravu fotografií
Základní pravidla fotografie
AUDACITY
SEKAIJU
Anvil
Notační programy
Přehrávače
Animace v umění - historie, současnost
Techniky animace
Dostupné programy z oblasti bitmapové a vektorové grafiky
Bomomo
Harmony
Psykopaint
Textorizer
Ipiccy
Digitální malba – výběr vhodných volně dostupných programů Soubor
MOŽNOSTI VÝUKY DIGITÁLNÍCH FOTOGRAFIÍ NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Fotovýzva
Programy pro úpravu filmů
Multimediální pomůcka z audiovizuální kultury
Tvorba animovaného filmu v běžných podmínkách ZŠ
Filmová/audiovizuální výchova v Čr
Filmová/audiovizuální výchovy v ČR v roce 2017
Uveďte příklad úkolu pro žáky 1. stupně, ve kterém hraje prim tvorba fotografie/fotografií.
Filmová/audiovizuální výchovy v ČR v roce 2017 ►